در سومین شب از آغاز رسمی جشنواره موسیقی فجر، تالار وحدت تهران میزبان کنسرتی از ارکستر «راز و نیاز» به خوانندگی سالار عقیلی بود.

سالار عقیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به صورت رسمی از ۲۲ بهمن آغاز شده که در سومین شب از آغاز رسمی، تالار وحدت تهران میزبان کنسرتی از ارکستر «راز و نیاز» به خوانندگی سالار عقیلی بود. عقیلی در این اجرا یکی از قطعات جدیدش را که هنوز منتشر نشده، برای مردم خواند.

عقیلی که مدتی قبل خود و گروهش را از اولین قربانیان کرونا معرفی کرده بود و از این طریق به کنسرتی اشاره داشت که اسفند ۹۸ پس از شیوع کرونا حتی با وجود بلیت‌فروشی کنسل شد، با انجام واکسیناسیون و از سرگیری کنسرت ها، بار دیگر فرصت یافت تا پنجم بهمن در کنسرتی به مناسبت بزرگداشت مقام زن و روز مادر، در حضور تماشاگران به روی صحنه برود. او همچنین چند روز  قبل در جریان اکسپوی دبی و روز ملی ایران، در امارات روی صحنه رفته بود.

این خواننده در اجرای دیشب قطعاتی چون دلبر جان، شرح روزگار (با ترانه‌ای از محمد صالح‌علا برای تیتراژ فیلم «کن – پامنار»)، سرو زیر آب، خوشه‌چین، مادر، لیلای من، کجایی، حانیه، چه بگویم، تبریز در مه، ایران جوان و از تنهایی گریه مکن را در حضور مردم اجرا کرد.

تالار وحدت در ساعت ۲۱:۳۰ میزبان ارکستر «راز و نیاز» به خوانندگی سالار عقیلی شد. این اجرا علی‌رغم جمعیت کمی که در طبقه اول و سالن اصلی به خود دید، در جایگاه ویژه و بالکن، با تراکم بیش از حد نفرات همراه بود که شرایط را به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا، دشوار می کرد.

سر و صدای خردسالانی که همراه با والدینشان به سالن آورده شده بودند، در مقاطعی فضایی نه چندان دلچسبی را ایجاد کرده بود.

کد خبر 657194

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha